Pagina's

zondag 3 maart 2013

3 Beauty Things I Can't Live Without!

Zien jullie dat ook vaak op een blog? De drie dingen van cosmetica waar je niet zonder mee kunt leven. Ja, die heb ik natuurlijk ook. Zelf gebruik ik niet van alles aan oogschaduw etc. Maar zonder mijn mascara, mijn bb-cream en mijn lippenbalsem kan ik niet naar buiten! 

 


Kijken jullie mee?

Ik moest wel even nadenken over de drie dingen waar ik niet zonder mee kon leven.. Want het zijn er eigenlijk veel meer! Haha. Maar ik heb kunnen kiezen, en three things are..

Mascara van Essence: I love Extreme !
Lippenbalsem: The little blue tin !
BB-cream: Garnier !


I love extreme...


Zonder deze mascara kan ik echt niet! Vroeger gebruikte ik altijd een andere, maar toen ik deze ontdekte was ik er helemaal blij mee, want dit was dé perfecte mascara! Zoals het ook al op de verpakking staat, I LOVE EXTREME! Dit geeft je net even die fake lashes look!

The Little Blue Tin..

 
Zelf heb ik dus the little blue tin, maar ik kon er zelf geen foto van maken omdat mijn moeder hem mee had, die is er ook helemaal weg van! Het is eigenlijk een soort vaseline, maar ik vind dit doosje makkelijker open te krijgen. Helemaal in de winter kan ik niet zonder! Ik haat droge lippen, en dit lost dat natuurlijk op. In de les op school heb ik hem ook altijd bij me ! :)
 
 
BB-cream..
 
 
Dit is ook mijn liefde.. Ik vind het zelf erg belangrijk dat het er niet fake uit ziet, en dat heb ik nog niet gehad met deze bb-cream! Ik ben er helemaal weg van, vooral omdat je het zo lekker makkelijk op smeert 's ochtends. Geen gedoe, en het plakt helemaal niet! Ook blijft het er de hele dag op zitten, wat ook wel fijn is natuurlijk. Je gezicht is mooi egaal, zonder dat het er nep uit ziet!
 
 
Dit zijn mijn 3 unforgettable things. Ik gebruik ze elke dag, en ik ben er super blij mee! Wat zijn de drie dingen van jullie?
 
 
                             xoxo Maike 

Geen opmerkingen: