Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

REVIEW: CHI Ceramic Nail Lacuer

Ik ben heeelemaal weg van de nagellak 'CHI'! Ik heb ze voor het eerst gekregen in een beauty pakket, en daarna ben ik ze ook zelf gaan kopen. Ze zijn super fijn, en je hoeft maar één keer te lakken en het zit al goed! Scheelt een hele hoop werk natuurlijk! Ik wil jullie graag laten zien welke nagellak dit is, en deze aan jullie aanraden natuurlijk! Kijken jullie mee?

 
 

 
Zelf heb ik de CHI nagellak in het roze en in het geel, de rest wil ik ook nog graag kopen maar ze zijn niet veel te koop bij ons! Ik wist eerst nog niet dat deze nagellak bestond, maar toen ik deze in een beautypakket kreeg was ik er heel erg blij mee!
Dus als jullie nog een keer een felle kleur willen hebben aan nagellak, raad ik jullie CHI helemaal aan! Maar ook de wat meer basis kleuren zijn er. Hieronder nog alle kleuren bij elkaar;
 
 
En als laatste nog de kleuren die ik ZEKER zelf nog moet kopen! ;
 
CHI Ceramic Nail Lacquer with NANO SILVER
 
Deze wil ik graag omdat ik de lichte kleur erg mooi vind, en deze nog niet veel eerder heb gezien. Ik heb zelf vooral felle kleuren nagellak, dus deze lichte kleuren moet ik ook nog een keer scoren!
 
What do you think?
 
xoxo Maike 
 

 


Geen opmerkingen: