Pagina's

vrijdag 1 maart 2013

PERSONAL: first things tag.

En hier is hij dan, mijn eerste tag. Ik heb hem via www.xxxcharr.nl, omdat ik haar blog helemaal super vind! Deze tag gaat dus over mijn first things! Ik ga vragen beantwoorden over de eerste dingen die ik heb gedaan! Hope you like it, en zouden jullie in de toekomst meer tags willen zien?

 

First thing you do when you wake up in the morning:
Het eerste wat ik doe is natuurlijk half slapend mijn bed uitstappen, nog steeds chagerijnig van mijn wekker. Mijn kleren heb ik de avond van te voren al klaar gelegd, dus dat hoeft gelukkig niet meer! Daarna begin ik natuurlijk met mezelf klaar maken voor school! Als ik de avond van te voren mijn kleren niet heb klaar gelegd, doe ik dat toch nog wel 's ochtends. Het hoogte punt van mijn ochtend is bloggen natuurlijk! :D
 
First things you do when you get to the gym:
Gym? Fitness? Wat is dat? Haha, ik doe daar dus niet aan. We hebben thuis boven wel een crosstrainer waar ik af en toe op ga, maar dat is meer om te laten zien hoe goed ik bezig ben, en dan is mijn training voor de komende 5 jaar ook weer klaar! :D
 
First things you do when you get home from work:
Ik ga wat drinken en eten, val neer op de bank, en ondanks dat ik weet dat ik nog veel te doen heb, ga ik bloggen natuurlijk! Daarna nog op twitter, facebook, whatsapp etc. Even lekker niks doen, helaas doe ik dat wel te vaak! =(
 
First car:
Uhm, tja, had ik die maar? Helaas ben ik pas 15 en kan ik pas eind volgend jaar rijexamen doen.. Hopelijk haal ik die snel en wil ik heeeeel graag een mini cooper! Maar ja wie wil die niet.. eerst maar is genoeg geld verdienen!
 
First accident/traffic violation:
Gelukkig heb ik die nog nooit gehad! Wel een paar keer gevallen natuurlijk, een keer mijn pols gebroken, maar dat krijg iedereen wel eens..
 
First thing you wanted to be when you grew up:
Toen ik klein was veranderde het per week wat ik wilde worden later, ik wilde natuurlijk de standaard beroepen als juf, kapster, dierenarts enzo worden! Nu weet ik het ook nog niet zeker; maar één ding is zeker, ik wil niet achter een bureautje zitten! :D
 
First choice dessert:
CHOCOLA CHOCOLA CHOCOLA CHOCOLA! Zei ik al chocola? Chocola dus. En ijs is natuurlijk ook nooit verkeerd. Ijs en chocola is de perfecte combi!
 
First song that comes to mind:
Dat is natuurlijk nothing like us van Justin Bieber, ik ben een belieber wat jullie waarschijnlijk nog niet wisten. Dit liedje vind ik zo speciaal en bijzonder! Iedere keer als ik hem hoor moet ik bijna huilen.. Grappig dat ik dit vertel op de dag dat Justin Bieber jarig is! HAPPY BIRHDAY KIDRAUHL! <3 Maar als ik lekker wil dansen zet ik year of summer op! En als ik aan het leren ben meestal Beyoncé, omdat ik haar stem zo mooi vind!
 

 
 
First major purchase:
Dat is dan toch wel mijn mobiel, die ik van mijn eerst verdiende werkgeld heb gekocht! Nu kan ik niet meer zonder, dus ik ben blij dat ik hem ooit gekocht heb!
 
First job:
Wie heeft nou niet als eerste baantje bij een boer gewerkt? Ik dus ook.. Gelukkig nu niet meer want ik vond het zulk saai werk! De hele dag hetzelfde doen.. maar toen was ik nog jonger dus was ik al lang blij dat ik wat verdiende!
 
First time you flew on a plane:
Pfff... dat weet ik niet eens meer! Dat is al zo lang geleden! De eerst keer dat ik met het vliegtuig ben was naar Israël, toen was ik rond de 3 jaar! Nu kan ik niet meer zonder, want ik heb geen zin meer om op een camping te staan, doe mij maar het luxe hotelleventje in Turkeeey! :)
 
 
 
Do you like this tag?
 
 
xoxo Maike
 
 
 



3 opmerkingen:

Unknown zei

I LOVE THIS POST <3
YOUR BLOG IS FANTASTIC!
I'M FOLLOWING YOU,CAN YOU FOLLOW ME PLEASE??
THANK, KISS GRETA!

http://heel12.blogspot.it/

Unknown zei

I LOVE THIS POST <3
YOUR BLOG IS FANTASTIC!
I'M FOLLOWING YOU,CAN YOU FOLLOW ME PLEASE??
THANK, KISS GRETA!

http://heel12.blogspot.it/

isabella zei

Ik volg jou nu ook! X Leuk om te lezen trouwens.