Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

I'm finally back!

Na twee weken een hele hoop werken heb ik eindelijk weer tijd over en kan ik weer beginnen met bloggen, sorry guys maar het schoot er echt bij in! Maandag ook alweer naar school, het gaat allemaal veel te snel en het voelt alsof ik pas net vakantie heb.. Ik moet toegeven dat ik dit niet de leukste vakantie vond, een beetje saai eigenlijk want ik heb niet veel leuks gedaan behalve mijn vakantie in Turkije dan. Maar ik heb een groot nieuwtje; ik ga morgenavond een navelpiercing laten schieten! Voor mijn 16e verjaardag aankomende vrijdag is dat mijn cadeau, ik wilde het al heel graag en het mocht eindelijk! Ik ben benieuwd en hoop dat het niet al te veel pijn doet, ik hoop dat het allemaal mee valt. Ook heb ik eindelijk de foto's van mijn vakantie binnen, we hadden een nieuwe computer gekocht dus het ging allemaal wat lastig met foto's plaatsen. Maar ik heb ze eindelijk op een USB en nu ook op m'n laptop! De volgende post wordt een volledige foto post, met al mijn vakantie foto's maar ik heb hier zo alvast een paar sneek peeks :D. Verder heb ik niet heel veel meer te vertellen, behalve dus dat ik maandag in een compleet nieuwe klas kom. Ik weet niet of ik al heb verteld dat ik blijf zitten, maar bij deze dus wel. Ik ga 4VWO nog een keer over doen maar dan met een ander profiel, nu met cultuur en maatschappij en vorig jaar deed ik natuur en gezondheid. Dat beviel me helemaal niet en ben ik ook op blijven zitten, dus dan maar zo. Toch wel spannend dat ik niemand ken volgend jaar behalve mijn vriend die ook blijft zitten en bij mij in de klas komt. Ik ben benieuwd! Morgen zal ik mijn vakantie foto's er op zetten, speak you soon! :)


 
Zo mooi, die blauwe zee, en dan met die palmbomen ik wil terug!

 
Met lieve meisjes Bo en Lisa en mijn zusje en haar vriendinnetje Denise. Was top met hun en ga ze missen hoor! :(
 
XOXO Maike

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat leuk dat je weer terug bent!