Pagina's

vrijdag 16 augustus 2013

New Ideas

En daar zit ik dan weer, op me bedje met een zak nootjes en in me joggingbroek. Na drie dagen lang werken van negen uur 's ochtends tot zes uur 's avonds ben ik helemaal gesloopt! Op mijn werk heb ik wel wat handige dingetjes gekocht, zoals zo'n nagellakremover potje met een spons er in zodat je alleen maar je vinger er in hoeft te dippen! Veel handiger als van die doekjes, daar ben ik nu echt helemaal klaar mee. Ook heb ik een lekker maskertje gekocht van Montagne, heerlijk moet ik zeggen! Het werkt direct verfrissend en je huid is glad en soepel na het gebruik. Jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd om veel te bloggen, dus sorry guys! Als school weer begint kan ik makkelijk iedere dag posten, maar ik moet nu echt heel veel werken dus het schiet er een beetje bij in.. ):


Maar ik zoek nieuwe ideetjes voor posts! Ik ben de standaard posts een beetje zat en wil weer wat origineels er tussen, dus kom op met die inspiratie! Mail leuke dingen naar maikeve@hotmail.com of geef een reactie op deze post! Ik ben benieuwd naar jullie ideeën :)


XOXO Maike

Geen opmerkingen: