Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

Review/ Bought New Parfume

En finally heb ik een nieuwe parfum voor me collectie, jaja ik spaar ze hoor. Ik hou er van om veel parfum te hebben en daardoor heb ik dus weer een nieuwe, play it sexy van Playboy. Ik gebruikte hiervan altijd de deo, en die vond ik super dus ik dacht laat ik de parfum ook eens meenemen. Voor een koopje heb ik zelfs de deo en de parfum samen kunnen krijgen in een cadeubox, maar EUR 11,95! Bij de op=op, klinkt goedkoop maar als je het zo goedkoop kan krijgen doe je het toch? :) Hier dus een review over, hope you like it.

 


Ik heb hem zelfs in het winkelcentrum nog geprobeerd, jammer genoeg was er geen tester in de winkel maar ik dacht dat het vast wel goed zat. Gelukkig zat dat het ook! Het is een frisse, zoete geur en in combinatie met de deo gaat dat super. Ik vind het altijd fijn dat deo en parfum bij elkaar aansluiten, zodat je niet verschillende geuren door elkaar krijgt. Dat is met deze parfum niet zo, en dat was dus al direct een pluspunt. Ook na een paar uur rook ik hem nog goed, en dat is ook belangrijk. Ik vind het persoonlijk echt super vervelend als je geur er na een uurtje alweer af is. Ook weer een pluspunt dus! En als laatste ziet hij er natuurlijk super schattig uit, wat ook belangrijk is. De dop is van een rubberachtig plastic en geeft de flesjes niet echt een elegante of chique uitstraling, maar dat was misschien ook niet helemaal de bedoeling. Playboy wil met deze lijn Play it namelijk het speelse en verleidelijke uit een vrouw lokken! Dit is wat Playboy met deze geuren wil zeggen;
Wie zegt dat mannen altijd de eerste stap moeten zetten? In iedere vrouw schuilt een geboren versierster die wacht tot het spel der verleiding kan beginnen. Daarom lanceert Playboy drie onweerstaanbare nieuwe damesgeuren die je helpen om de leukste jongen in de discotheek voor je te winnen. Spray en laat het spel beginnen! Elke nieuwe geur weerspiegelt de drie stappen om een man voor je te winnen. Van flirten tot verleiden en van verleiden tot volledig veroveren. Waar wacht je nog op? Als je de zelfverzekerde Playboy- houding hebt, dan heb jij de touwtjes zelf in handen. Als je een jongen ziet die je wilt hebben dan heb je nú het vermogen om met hem te flirten, hem te verleiden en hem te veroveren, werk gewoon je verleidingschecklist af om het spel te spelen… en win!

Play it sexy is één van de parfums uit de lijn play it, waarbij deze een wat meer pittig en opvallende geur is, tegenover de andere wat zachtere geuren. Ik zelf vind dit prettig, want wat ik al zei, ik hou er niet van als een geurtje snel weg vaagt. Ik kijk uit naar jullie reacties, en ik zelf prijs deze parfum echt aan!


 
XOXO Maike

1 opmerking:

Anoniem zei

Lijkt me lekker!