Pagina's

woensdag 7 augustus 2013

I'm back!

Na een super leuke vakantie van 2 weken (het is vast opgevallen dat ik 2 weken lang niks meer heb gepost) ben ik eindelijk terug in Nederland, met direct al slecht weer. Gelukkig heb ik een top vakantie gehad met super leuke mensen en super lekker weer in Turkije. We zaten in Side Star Resort, en 300 meter lopen en je was bij een bazaar (een soort grote overdekte markt). In Turkey is dat natuurlijk super, met alle merken maar dan nep en dus goedkoop! Ik heb goed ingeslagen, een louis vuitton tas en portomonnee, een obey shirtje, een ray ban zonnebril en nikes! Ik zal later nog een post doen over mijn nieuwe artikelen want op dit moment heb ik de foto's nog niet op mijn laptop staan ): Ik heb goed genoten maar jammer genoeg kan ik mijn bruine kleurtje nog niet laten zien. Thuis gekomen met regen namelijk.. terwijl je daar zit met 38 graden! Het is daar gelukkig niet  benauwd zoals in Nederland, dus het was goed te doen. Super mooi blauw water aan het strand, ook een goed zwembad maar ik vond het strand toch net iets lekkerder. Ook hele leuke mensen ontmoet waarmee ik veel ben opgetrokken, en 's avonds natuurlijk leuke avonturen heb meegemaakt ha-ha. Toch blij dat ik weer thuis ben zodat ik weer lekker kan bloggen, maar vrijdagavond ook weer aan de bak moet bij de Etos. Zodra ik mijn vakantie foto's op mijn laptop heb maak ik nog een post over de vakantie! Hoe was jullie vakantie?

XOXO Maike

1 opmerking:

Charlotte zei

Oeeh fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Werk ze alvast!