Pagina's

zondag 23 februari 2014

Dove Split End Rescue

Hebben jullie dit product ook al zo vaak op de tv gezien? Nou ik dus ook! En ik was wel eens benieuwd of dit echt werkte. Aangezien ik snel dode punten heb, maar het zonde vindt om dan iedere keer mijn haar te knippen, leek mij dit een fijn product. Maar zou het werken? Ik waagde een gokje, want hij was 40% korting bij de Etos en kostte dus nu nog maar EUR 3,60 in plaats van EUR 5,99! Ik was benieuwd, lezen jullie mee? 



Dove claimt dat 80% van de gespleten haarpunten zijn hersteld na slechts 3 x wasbeurten. Say what? Gespleten haarpunten kun je niet genezen, dus hoe zit dat dan precies? De Split Ends Rescue lijn bevat het Active Sealing Serum, dat zowel in de shampoo, conditioner en leave-in zit. Het Active Sealing Serum bevat microdeeltjes die als een ‘helende ritssluiting’ de haren weer samenbrengen en herstellen waardoor gespleten haarpunten vast blijven kleven en voedende ingrediënten die diep doordringen in het haar en van binnenuit versterken.
Je haren gaan er gladder, glanzender en zachter uitzien, met verminderde kans op klitten en verder splijten. Dit 'lijmen' is natuurlijk van tijdelijke aard en de coating zal op den duur van je haren afslijten, maar bij regelmatig gebruik blijf je de coating behouden en zullen je haren er dus gezonder uit gaan zien.
Ik merk inderdaad een verschil in mijn haarstructuur; het is minder stug, 's ochtends staat het niet alle kanten op, het klit minder snel en het is voelbaar gladder, zachter en daardoor glanst het ook veel meer.
Al met al ben ik erg te spreken over Split Ends Rescue van Dove. Het doet zijn werking, ruikt lekker en is gemakkelijk te verkrijgen bij de drogist. Deze lijn kan ik aanraden wanneer je net als ik hele droge en beschadigde haarpunten hebt, wanneer je gespleten haarpunten hebt, of deze juist wilt voorkomen. Houdt er wel rekening mee dat je volume bij de aanzet eventueel kan verdwijnen en dat je wellicht je haarstylingsroutine iets moet aanpassen.
Hebben jullie veel last van gespleten haarpunten? Wat is de beste tip die jij ooit hebt gekregen om gespleten haarpunten te voorkomen? En pas je die ook toe?



Geen opmerkingen: