Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Forbidden Love Avril Lavinge

Vandaag een review over de goddelijke geur 'Forbidden Love' van Avril Lavigne. Eerder heb ik de andere variant op deze geur gehad, maar die was helaas al op (binnen een halfjaar, wat best snel is als je 22 geuren in je kast hebt staan). Dit zag mijn vriend, en die vond de geur ook zo lekker. Gelukkig was het al bijna valentijnsdag en had hij dus een idee om mij te geven. Maar toen hij ging testen vond hij de andere variant, Forbidden Love dus, nog lekkerder! Toen ik hem kreeg was ook ik verrast, deze is inderdaad nog lekkerder, wat bijna onmogelijk was. Maar waar! Lezen jullie mee? 



Zoals bij de andere variant op deze geur ook, zit er een ring bij wat het flesje extra leuk maakt. Ook de dop vindt ik erg leuk! De flacon vind ik niet spectaculair, maar mag er zijn. Waar het uiteindelijk om draait is natuurlijk de geur! En die is su-per. 

Het is een bloemige en fruitige geur die erg fris is. De geur opent met topnoten van rode appel en wijnperzik. De hartnoot bestaat uit witte lotus en de basis wordt gevormd door vanille en praliné. 

Erg lang blijft de geur niet hangen, het is en blijft een eau de toilette. Na een uur of drie a vier moet je wel eventjes opnieuw spuiten. Maar het scheelt dat Avril Lavigne Forbidden Rose niet duur is, €17,73 voor 15 milliliter, €26,08 voor 30 milliliter en €36,51 voor 50 milliliter. De geur is onder andere verkrijgbaar bij Douglas en ICI Paris, Etos en Kruidvat.

Ik vind het een verassende geur en heb hem nog nooit eerder geroken, het is helemaal geen standaard vrouwen geur, wat ik trouwens niet lekker vindt. Ik hou van wat meer aparte geuren, zo vindt ik de geuren van David Beckham ook heerlijk. 

Hebben jullie een parfum van Avril Lavigne? 



Geen opmerkingen: