Pagina's

vrijdag 7 februari 2014

Freeman Feeling Beautiful Facial Revealing Peel-Off Mask

Hello guys,

Zo dat was een lange naam voor een review! Ik heb deze tube bij de kruidvat gekocht voor EUR 3,99. Ik had namelijk een tube met masker er in nodig, ik had geen zin meer om elke keer van die kleine pakketjes te kopen. Deze moest ik dus hebben! Ik heb stiekem in de winkel even geroken en hij rook heerlijk, meenemen dus. Ik heb hem thuis direct uitgeprobeerd, lezen jullie mee? 




Wat is het? 

Dit dikke masker bevat 8 Mega Complex vruchten: Goji, Acai, Pomengranate, mango, mangosteen, Cranberry, Noni en Blueberry die rijk zijn aan anti-oxidanten om te helpen tegen beschadiging van de huid, en je gezicht zacht, verfrist en vernieuwd laat voelen. Je kunt een 6 fl oz tube voor slechts EUR 3,99 kopen bij drogisterijen, massadetailhandelaars of op freeman schoonheid. 

Hoe doe je het? 

Aanbrengen op schoon gezicht en hals. Gedurende 5-10 minuten laten drogen daarna er af halen. Spoel gezicht met water om eventuele overgebleven schil te verwijderen.


Mijn mening

Ik heb overal gezocht naar zo'n tube. Ik was zo benieuwd om het uit te proberen, dit peel-off masker. Het leek interessant, en oh it is.  


Dit heeft een zeer dikke kleverige consistentie. Het is nogal moeilijk toe te passen. Maak je haar vast, in een staartje of knot, of doe een haarband om en vermijd je wenkbrauwen!Als je perongeluk wat in je haar krijgt kun je het gewoon met een washand verwijderen.

Zodra het er op zit, laat je het gedurende 5-10 minuten zitten tot het droog is. Je gezicht ziet er echt glad uit, als een blad van zweet! Niet het meest aantrekkelijke gezichtsmasker haha. 

Zodra het opgedroogt is, laat je het peeling beginnen! Start vanaf je voorhoofd en zie hoeveel je in staat bent te peelen. Als je eenmaal hebt afgepeld, kun je de restjes nog weghalen met een vochtig washandje.

Dit masker maakt mijn gezicht zo glad! Ik heb hierna een vochtinbrengende crème gebruikt, omdat mijn huid er wel een beetje droog van aanvoelt na dit masker. 

Het is zeker een aanrader als je een zachte huid wil, maar als je van jezelf al een droge huid heb zou ik dit masker niet aanraden. Benieuwd? Je kunt ze ook in kleine verpakkingen krijgen! 

Hebben jullie dit masker al eens geprobeerd?