Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Tag/ My Chosen One

Hello guys,

Vandaag heb ik weer gekozen voor een tag! Leuk om te doen, te lezen, en inspiratie op te doen, vooral bij deze tag! Hij is van lisanneleeft.nl en ik vond hem erg interessant en origineel. 
Wat is nu de bedoeling van deze tag?
Je kiest een uitspraak en legt uit door middel van een blog waarom deze helemaal bij jou past. Zo simpel is het! De uitspraken vind je hier

Benieuwd welke quote ik heb gekozen? Lees dan mee! 




Jaja dit is 'm. Past precies bij mij, helaas mist de zon nu want het is februari... 
Mijn to-do lijstje blijkt niet zo goed tegen de zon te kunnen, precies wat mij altijd overkomt. Als de zon schijnt, en het lekker weer is ga ik het liefst in de tuin zitten met een groot glas limonade, een tijdschriftje of mijn laptop er bij om wat leuke blogs te bekijken, muziekje op en helemaal niks doen. Of lekker naar buiten, wat met mijn vriend of met vriendinnen doen en gewoon genieten van het weer. Dan komt mijn to-do lijstje echt niet aan de beurt!  

Welke past het beste bij jullie? 


Geen opmerkingen: