Pagina's

woensdag 5 februari 2014

SPAM JE BLOG!

Hello guys,


Ik vind het persoonlijk erg leuk om andere blogs en websites te lezen en om nieuwe blogs/websites te ontdekken en te volgen. Vandaag dus een spam je blog! Dit zag ik eerder bij andere blogs, en het is een leuke kans om je blog wat meer bekeken te laten worden, en misschien wat bekender! 
Dus heb jij een website of een blog, laat dan een reactie achter met de url van jouw blog of website, de titel en een beschrijving erbij. Zet eventueel erbij hoe mensen jouw kunnen volgen, bijvoorbeeld via Bloglovin of per email. Ik bekijk sowieso elke blog die hier geplaatst wordt :).
Dus spam jouw blog!! :)


1 opmerking:

Zoë-Amber zei

Spam je blogs zijn awesome, lief dat we mogen spammen!

Zelf blog ik op http://www.zowiezoe.com over van alles en nog wat. Alles dat ik me opkomt, en dan nog een beetje extra!
Jouw blog is voor mij nog een nieuwe ontdekking, dus dan zal ik dat ook voor jou wel zijn!

Kom vooral een keertje langs, en wie weet, misschien maak je me wel blij door mijn 100e volger te worden!

Bloglovin: http://www.bloglovin.com/en/blog/11077171