Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Review/ Taft Mega Haarverdikker

Hello guys,

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn vriend op de scooter naar de Action in Kampen gegaan. Wat een grote winkel is dat, en wat hebben ze er leuke dingen! Ik wist natuurlijk al dat de Action leuke dingen verkocht, maar ben wel hele fijne dingen tegen het lijf gelopen. Zo ook de Taft Mega Haarverdikker. Hij was EUR 1,69! Geen geld dus, en heb hem natuurlijk meegenomen. Ik was benieuwd of het werkte, aangezien mijn haar nogal dun en stijl is, en het misschien zou helpen. Ik had er niet veel hoop op, want een lotion die je haar verdikt klinkt wel erg wonderlijk. Ik ben het natuurlijk gaan testen, en vandaag een review over deze lotion. Lezen jullie mee?





Wat een geluk dat ik dit heb gevonden! Het is super fijn spul, je haar wordt er luchtig van zonder het droog te maken (wat ik bij poeders erg het geval vind) en het helpt ontzettend! Je haar voelt meteen dikker aan en er zit ook veel meer volume in. Je volume is veel luchtiger dan bijvoorbeeld haarlak, haarmousse en andere producten voor haarstyling. De lotion wordt ook niet hard, dat is ook erg prettig want je kan de hele dag door je haar blijven stylen, of je het nou vast of los wil. Op de achterkant staat je de lotion in vochtig haar moet aanbrengen. Bij mij helpt het ook gewoon in droog haar, dat is ook erg fijn! Het flesje is ook erg fijn in gebruik, door het pompje komt er niet in een keer heel veel uit. Ik  gebruik ongeveer 2 pompjes, te veel is niet nodig.


Het is wel belangrijk dat je het goed in masseert en verdeeld over je haar, als je het op één plek zou smeren en er niks meer aan doet zul je een plakkaat lijm in je haar krijgen, no go dus! Als je het gewoon goed verdeeld en inmasseerd is er niks aan de hand en kun je de hele dag genieten van luchtig en volumieus haar.

Bij dun of slap haar werkt deze lotion dus erg goed, of het met dik haar ook werkt weet ik niet. Maar het is zeker een aanrader!


Geen opmerkingen: