Pagina's

zondag 2 februari 2014

Webshop Favourite/ LieverGroen

Hello guys,

Ik ben laatst wat leuke webshops die mij aanspraken gaan vragen om sponsoring. Daarbij kwam ik ook bij de webshops LieverGroen. De naam zegt het al maar ik wil jullie er toch wat over gaan vertellen. Binnenkort zal ik ook producten van LieverGroen gaan ontvangen, en zal ik daar reviews over gaan schrijven. Lezen jullie mee? 






Over Liever Groen

Liever Groen is een in Nederland gevestigde import- en distributieorganisatie met een volledig assortiment best in class natuurlijke producten. Liever Groen gelooft in een duurzame wereld, waarin ook de generaties na ons een toekomst kunnen opbouwen. Het gebruik van natuurlijke producten draagt bij aan een duurzaam bestaan zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van leven. We streven naar een wereld waarin natuurlijk de norm is en consumenten bewust voor natuurlijke producten kiezen. So, why not natural? 

Liever Groen

Producten

Alle producten van Liever Groen zijn zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit en zijn vanzelfsprekend volledig traceerbaar. We zijn transparant over de samenstelling van de producten en de herkomst van de ingrediënten. We geloven in een wereld waarin het voor iedereen mogelijk is om natuurlijke producten te gebruiken. In ons assortiment vindt u dan ook alleen kwalitatief hoogwaardige en betaalbare natuurlijke producten.

Benieuwd naar de producten van lievergroen? Kijk dan even op lievergroen.com! Haal inspiratie op, en stap over naar groene producten!