Pagina's

zondag 2 februari 2014

Lifestyle/ Valentijn

Hello guys,

Het is alweer bijna valentijnsdag, maar ik heb nog geen flauw idee wat ik voor mijn vriend moet kopen. Ik wil wel wat geven, want ik vind het altijd wel wat hebben. Maar ik ging dus opzoek naar leuke ideeën en toen kwam ik (alweer) bij de blog van lieve Charlotte, www.xxxcharr.nl. Hier heb ik wat inspiratie opgedaan maar ik ben natuurlijk zelf ook nog wat gaan rondzoeken. Kijken jullie mee?








1. Een lieve kaart of brief doet het altijd goed! Maak er zelf een of koop een leuke in de winkel.



2. Maak zelf een leuke pakketje, met leuke doucheproducten/deo's/parfums etc.



3. Koop een lekkere parfum, hoeft niet meteen prijzig te zijn!



4. Versier je kamer met lieve roosjes, rode hartjeskaarsen enzovoort als verassing, heb je misschien geen cadeau om vast te houden maar wel een hartstikke leuke en lieve verassing!



5. Geef als verassing een leuk uitje cadeau, bijvoorbeeld naar Amsterdam, Utrecht, Den Haag.

6. Geef een mooie ring, of armband (als je van wat duurdere cadeautjes houd)

Een metale ring of zilvere ring voor hem hoeft helemaal niet duur te zijn, die heb je zo al voor 20 of 30 euro!



Genoeg ideeën? Lijkt mij wel! Ik heb al weer wat inspiratie en ik heb er nu al zin in. Sommige vinden het maar waardeloos, valentijnsdag. Maar ik vind het altijd wel wat hebben!

Succes met zelf wat uitzoeken!






Geen opmerkingen: