Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Review/ Catrice All Matt Plus Control Powder

Hello guys,


Ik zag deze powder op een andere blog en was onder de indruk van de review, vanmiddag ben ik dus direct het dorp in gegaan, op zoek naar deze powder. Ik heb hem uiteindelijk gevonden bij de Trekpleister, want bij de Kruidvat hadden ze kleur 001 niet meer, die ik wel nodig heb. Want ik wil natuurlijk geen wortel-kleur hoofd krijgen! Vandaag dus mijn mening over deze poeder, lezen jullie mee?






De poeder is sinds hij in het assortiment is al eens vernieuwd. Ik heb hem een paar maanden geleden in het schap zien liggen, maar toen waren er nog geen letters in gedrukt. Nu worden ze alleen nog met de gedrukte letters erin verkocht, maar het is wel dezelfde poeder. De poeder maakt samen met de All Matt Plus foundation deel uit van de All Matt Plus collectie van Catrice



Ik heb de allerlichtste variant, 010 Transparant. Voor mij de perfecte 'kleur' in de winter. De poeder is niet geheel kleurloos, maar geeft een subtiele kleur af. Ik heb hem getest natuurlijk, en hij matteerde erg goed. Er was geen glans meer te zien en dat is goed! Jammer genoeg dekt hij niet erg goed, dat vond ik wel een nadeel. Ik had alleen een BB-Cream onder de poeder, misschien komt het daardoor

Ik ben heel enthousiast over deze poeder van Catrice! Het is een goede vervanger van mijn vorige poeder, die van Essence. De poeder blijft de hele dag goed zitten, ik heb geen last meer van een glimmende huid. (Dit ligt ook wel aan de foundation die je gebruikt en aan je huidtype, een kwestie van uitproberen!). De poeder dekt subtiel, niet overdreven, je ziet er weinig van op de huid. Ik kan je deze poeder zeker aanraden, vooral als je een gemengde/vette huid hebt zoals ik!

Catrice All Matt Plus shine control powder kost 3,58 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Welke poeder gebruik jij?


Geen opmerkingen: