Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Guhl Vochtherstel Haarspray

Gister was ik met mijn oma in het dorp van Barneveld en kwamen we in de op = op. Klinkt misschien goedkoop (is het ook gelukkig) maar ze hebben er super goede merken voor meer dan de helft goedkoper! Zo heb ik deze Guhl vochtherstel haarspray van mijn oma gehad, voor maar EUR 3,99! Hij is normaal EUR 7,49! Scheelt een hele hoop in prijs, maar hij moet natuurlijk wel goed zijn. Ik had al eerder wat over dit prodcut gehoord, en ik heb ook wel Guhl shampoo's gebruikt en dat beviel me erg goed. Dus ik heb deze spray getest en vandaag schrijf ik voor jullie een review, lezen jullie mee?




Als eerst het uiterlijk van het flesje. Ik vindt Guhl er altijd erg aantrekkelijk uit zien, niet te overdreven en er staat precies op waar het voor is zodat je niet twijfelt of het wel goed bij je past. De spray is bedoeld voor droog en broos haar. Mijn haar wordt de laatste tijd erg droog, en dat is zonde want ik heb het pas nog een heel stuk korter geknipt. Daardoor is dit het perfecte middel! Het voordeel aan deze spray is dat je hem op droog en op nat haar kunt gebruiken. Ik hou er zelf niet van als ik het alleen op handdoekdroog haar kan gebruiken, ik wil het ook gewoon lekker in kunnen sprayen als mijn haar niet net gewassen is. Dat kan dus met dit product, ideaal! 

De spray is erg fijn, hij sprayt wijd uit zodat het goed over je haar verdeeld wordt en je niet honderd keer hoeft te sprayen, want dat zou zonde zijn. Een heel groot voordeel is dat je haar er niet zwaar en vettig van wordt, daar heb ik zelf vaak last van met dit soort producten. Je haar blijft super licht, en wordt er ook nog zacht van ook. Dit product dient wel te worden geschud voor het gebruik, het bestaat namelijk uit twee lagen. 

Ik ben zeer tevreden over het product! De spray doet wat hij zegt, na het gebruiken blijft mijn haar ook nog volumieus en luchtig. Ook houdt de hydratatie inderdaad lang vol, maar ik spray er het liefst ook elke dag wat van in. Je haar wordt er super zacht van, en het ruikt ook nog eens heel lekker! Een aanrader is wel om de shampoo en crèmespoeling, en eventueel het masker ook te gebruiken voor de aanvulling van de haarspray.

Een echte aanrader dus! Hebben jullie al wel eens producten van Guhl gebruikt?