Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

My Daily Make-Up Routine

Ik zie op veel blogs een daily make-up routine, en dat leek mij ook wel leuk om eens aan jullie te laten zien! Ik heb veeeel te veel make-up voor wat ik eigenlijk gebruik, en vooral mijn foundations en mijn maybelline mascara zijn heilig. Daarom is het lastig te zeggen wat mijn daily make-up routine is, omdat ik eigenlijk elke dag wel een andere foundation gebruik, gewoon omdat ik het leuk vindt om deze uit te proberen. Ook heb ik veel foundations omdat ik het leuk vindt om er reviews over te schrijven, hetzelfde geldt eigenlijk met body lotions, die heb ik ook veel te veel. Maar voordat ik afdwaal, lezen jullie mee?




Als eerst gebruik ik natuurlijk een simpele dag-crème, omdat mijn huid juist in plaats van vet, vaak droog is en velletjes heeft. Scrubben helpt voor geen meter en daardoor wordt het alleen maar erger, goed vet houden is dus voor mij de beste optie. Dat doe ik met de dag-crème van Biocura. 


Deze dagcrème is vochtinbrengend, en heeft ook nog een SPF van 6. De dagcrème is voor elk type huid, en het meest fijne aan deze dagcrème is dat hij goed verfrist, dat is natuurlijk super lekker 's ochtends! 

Daarna gebruik ik een primer, als basis voor mijn make-up maar ook vooral om oneffenheden iets te vervagen en mijn huid zachter te maken. De primer die ik gebruik is van Etos. Geen dure en een super fijne primer, de oneffenheden worden niet super weggewerkt maar hij maakt mijn huid wel erg zacht, en dat is ook goed! 


Daarna gebruik ik, maar dat ligt eraan, soms een bb-cream. Omdat mijn huid, zoals ik al zei vaak droog is is dit wel fijn. Vaak is dit niet nodig, maar als ik een bb-cream gebruik is deze van Miss-Sporty. Hij is erg licht en dat is erg fijn. 


Hierna gebruik ik een van mijn favoriete foundations, maar dit is eigenlijk meer een mousse. Daarom heet het ook 'smooth foundation'. Hij is van Maybelline New York en ik heb er al een keer een review over gedaan. Hij dekt super goed, en is erg fijn te gebruiken. Meer over dit product lezen? Een paar dagen terug heb ik zoals ik al zei een review gedaan. Dit product is zeker een aanrader!


Hierna gebruik ik mijn laatste foundation, namelijk de lasting performance van Max Factor. Lovely product! Hij dekt top en is super licht, je voelt hem totaal niet zitten en je ziet er ook niet uit als een sinaasappel, deze foundation combineert super met mijn huid. Ik heb de Ivory Beige (101)


Dan gebruik ik mijn mascara, die ik al jaren gebruik omdat ik gewoon geen fijnere kan vinden. Dit is de mascara van Maybelline New York, namelijk One By One. Deze is al best wel oud, maar echt geen betere bestaat voor mij! Hij maakt mijn wimpers super mooi lang, zonder te klonteren. Ik heb dan ook wel lange wimpers van mijzelf, maar deze mascara benadrukt mijn wimpers echt en dat vindt ik super mooi. 


Dit was het eigenlijk al! Voor de rest gebruik ik geen make-up producten.

Wat vinden jullie van mijn routine? Gebruiken jullie zelf ook een van deze producten?




1 opmerking:

Deborah zei

Leuk om te zien wat je allemaal gebruikt! Ik heb die mascara ook heel lang gebruikt hij is heel erg fijn! :)