Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

PERSONAL/ My Music Week

Hello dudesss, ik dacht ik doe eens een post over muziek want dat is al best lang geleden. Ik heb vandaag een nieuwe koptelefoon gekocht, omdat ik mijn oortjes een beetje zat werd. Iedereen kan lekker meegenieten met je muziek, en dat is best vervelend als je in het openbaar vervoer zit bijvoorbeeld. Dus ben ik even snel naar de hema gegaan en daar een koptelefoon gekocht. Hij is echt super fijn en maar 15,50 EUR! Ik heb gewoon een classy witte genomen, maar je had ook nog een rode met witte stippen en een roze met een printje. Je had ook nog duurdere varianten, maar ik dacht als ik hem goedkoop kan krijgen ga ik hem niet duur nemen. Eenmaal thuis natuurlijk direct uitgeprobeerd, ik verwachtte er niet heel veel van want hij was super goedkoop. Maar hij werkt prima! Goede bass vooral, en al helemaal voor zo'n prijsje.

En natuurlijk ook direct mijn favo liedje van de afgelopen week aan gezet, high on your love acoustic. Die is echt zo mooi, zouden jullie ook eens moeten luisteren! :)


Dus als je nog een goedkope, goede koptelefoon zoekt ga dan naar de hema! You should try it.

XOXO Maike

1 opmerking:

Charlotte zei

Leuk! Ik hou echt van dat liedje van Sharon doorson.