Pagina's

donderdag 11 juli 2013

REVIEW/ Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara

Mijn vorige review ging over de miss sporty foundation. Toen ik die kocht heb ik ook meteen een nieuwe mascara gekocht van miss sporty, de Studio Lash 3D Volumythic Mascara. Dit omdat ik eerst altijd de maybelline new york mascara gebruikte, maar ik daar gewoon niet genoeg geld meer voor heb. Ik moest dus even overstappen op een wat goedkopere mascara, en toen zag ik deze liggen en ik dacht meenemen! Hij was maar 3,99 EUR, een koopje dus. Thuis heb ik hem natuurlijk direct uitgeprobeerd, kijken jullie mee naar het resultaat?

 

 
 
De Studio Lash 3D Volumythic Mascara heeft een gebogen borsteltje waardoor hij makkelijk te gebruiken is. Ik bracht hem op de volgende manier aan:
Eerst deed ik een heel klein basis laagje, en die liet ik even drogen. Daarna deed ik de rest, zodat er eerst een basis gevormd was en de rest de finishing touch kon doen. Dit werkte super goed en ik had een erg mooi resultaat. De mascara geeft je wimpers volume, zonder klonten. Daar heb ik namelijk echt een hekel aan. Met de Miss Sporty Studio Lash Volumythic Mascara wordt elke wimper en elke hoek aangepakt voor een mytisch 3D-effect. Wat je krijgt is wimpers met super veel volume. Met de miss sporty studio lash volumythic zien je wimpers er voller en weelderiger uit dan ooit tevoren. Adembenemend lange, perfect gescheiden wimpers en de meest luxueuze look die je ooit hebt gezien. Eén enkel laagje geeft al een wauw-effect. Opeens heb je véél meer wimpers, die er ook nog eens langer, voller en verleidelijker uitzien. Je nieuwe wimpers blijven de hele dag lang mooi dankzij een slimme formule, en je hoeft je ook geen zorgen te maken over vlekken of vegen.
 
 
Dit is het effect van de mascara op mijn ogen. Sorry voor de wat onduidelijke foto, maar je kunt wel zien wat de mascara doet. Mijn wimpers staan mooi uit elkaar en de mascara geeft me een mooi volume. Als extra effect heb ik wat oogschaduw opgedaan, wat ik normaal eigenlijk nooit doe. Ik vind het resultaat erg mooi, en ik denk dat deze mascara nog wel even met mij blijft!
Deze mascara is super voordelig en werkt even goed als de dure merken, dus geen reden meer om je blut te maken aan dure mascara's! Gaan jullie hem uitproberen?
 
 
XOXO Maike

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie effect, hier ga im zeker even naar kijken!

Charlotte zei

Ziet er goed uit :D
Mooie mascara!